-Mula Menjana RM100 Setiap Hari Dengan Menggunakan FB Anda. Panduan Disediakan Di Blog Ini. Bagi Yang Mahu Join Team Ini Sila Maklumkan Pada Admin Blog Ini.-
Salam hormat pada semua pembaca.. Blog ini diwujud

DIKUASAKAN OLEH SELAYANG FM

Thursday, June 3, 2010

Cita-cita hari tua

p/s: ni xde kene mngene ngn team rakan fb rm100..
sape nk panduan..leh klik panduan3 diatas ye..


Jika dipanjangkan umur 
Dimurahkan rezeki

Kiranya sampai hari tua ku..Sedang menanam cita-cita...
Nak ade kebun sendiri dan nak bela KAMBING
 Onion IconsOnion Icon



Ade beberape org rakan fb dah sugest nk refer ke sape..
If betul3 minat dalam bidang ternak-menternak ni..
Ni aku amik gmbar dr fb mamat tu (secare senyap3)
Onion Icons

 Kambing mandi??Onion Icons

 Aku tau korg nk ckp kiut kan?MSN Onion Icons

Kecik3 ko peluk cium, dah beso ko jual
MSN Onion Emoticon



(gambar3 dari rakan fb ku Falah Koboi Lenggong Dizar)
kalau bro Falah nmpk blog aku ni, agak3 die ngamuk x?
Onion Icons


Well...hehe xpela kalu die nk marah...
Aku akan teruskan cite3 hari tua ku ini 
Insya'Allah
Onion Icons

Jom layan lagu khas utk cite3 aku ni...
Nak dgr?? klik je..
Lagu Kambing KuOnion Icons


4 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails